Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

by

Uredniki spletnih strani Letimzbrnika.si in Posvetu.si dnevno prejmemo številna vprašanja, na katera vam v najkrajšem možnem času poskušamo odgovoriti. Ker se veliko vprašanj ponavlja, smo jih spodaj zbrali in na njih odgovorili oziroma vam odgovore pojasnili. Poleg splošnih vprašanj lahko spodaj najdete tudi primer, kako zastaviti vprašanje, da vam bomo lahko kar najbolje pomagali.

Pogosto zastavljena vprašanja so zajeta v tri sklope: Rezervacije in nakupi, Destinacije in Povpraševanje


REZERVACIJE IN NAKUPI


“Kako rezerviram letalsko karto / nočitve / rent-a-car / paketno ponudbo, ki je predstavljena na vaši strani?”

Ker podjetje Po svetu d.o.o. ne deluje kot turistična agencija, vse rezervacije kart in ostalih turističnih ponudb predstavljenih na spletnih straneh  Po svetu in Letim z Brnika (v nadaljevanju “na naših straneh”) opravite sami. Naše povezave v objavah vas odpeljejo na zanesljive spletne turistične agencije (npr. Vayama, Expedia, Booking,…) ali na metaiskalnike (npr. Skyscanner, Momondo,…). Na povezavah sledite postopkom rezervacije, ki so večinoma napisani v lahko razumljivi angleščini (občasno, če je razlika v ceni velika, tudi v drugih jezikih, npr. nemščina, italijanščina ali španščina). Za rezervacije/nakup turističnih storitev na spletnih turističnih agencijah morate uporabiti plačilne kartice, ki omogočajo spletne nakupe (kreditni VISA in Mastercard, debetni VISA in Maestro (če vam to omogoča vaša banka) ter občasno Diners). Potrditev o nakupu dobite na svoj e-mail naslov.

“Je nakup/rezervacija turističnih storitev na spletu varna?”

Vsak dan se na spletu izvede na tisoče rezervacij, ki potekajo brez težav. Tudi člani ekipe Po Svetu imamo s spletnimi nakupi turističnih storitev same dobre izkušnje. Nikoli nam niso s kartic trgali dodatnega denarja, ali nas na drugačen način ogoljufali. Naše povezave vas odpeljejo na varne in zanesljive agencije, ki si pogostih in večjih napak zaradi splošnega mnenja strank ne morejo privoščiti. Vedno pa ostaja (zelo zelo) majhna verjetnost, da pri rezervaciji pride do napak. V tem primeru imajo vse spletne agencije na voljo klicne centre ali druge možnosti kontakta.

“Je agencija Vayama/My Trip/…. zanesljiva?”

Vse večje spletne agencije (npr. te, ki jih med rezultati pokaže Skyscanner) so zanesljive. Na spletu se sicer za vsako od agencij najdejo tudi slaba mnenja, ali pa ta celo prevladujejo. Običajno javna mnenja in ocene o spletni turistični agenciji napišejo ljudje, ki so bili s storitvijo razočarani, medtem pa je taista agencija postregla na stotine zadovoljnih strank. Če dvomite o zanesljivosti spletnih agencij, potem vam predlagamo, da karte kupujete na spletnih straneh prevoznikov, ali pa uporabite daleč največjo in hkrati eno najbolj zanesljivih in splošno uporabljenih spletnih turističnih agencij, Expedia.

“Oglašujete ceno za xxx€, ko odprem povezavo, pa je cena višja!”

Vzrokov za to je lahko več:

  • Akcija ponudnika je končana
  • Najcenejši sedeži za termine na povezavi v prispevku so razprodani
  • Error fare je potekel

Pojasnilo za drugo točko: letalski prevozniki po najnižjih cenah prodajo omejeno število sedežev. Ko se ti sedeži razprodajo, se cena zviša – včasih je lahko razlika samo nekaj €, včasih pa več sto evrov. Povezav v naših prispevkih žal nimamo časa ves čas kontrolirati in jih menjati, ko se najcenejša mesta na povezavi razprodajo. Če akcija ali error fare še ni potekel, potem so najnižje cene po vsej verjetnosti še vedno na voljo v drugih terminih.

“Datumi letalskih kart v vašem prispevki mi ne ustrezajo. Kakšna je cena za krajši enotedenski termin?”

To najlažje in najhitreje preverite sami s klikom na primer v našem prispevku, kjer se vam odpre spletna stran agencije s ponudbo. Tam preprosto spremenite datum v vam primernejšega in ponovno poženete iskanje. Ker akcije nikoli ne veljajo za vse možne termine, se lahko cene s spreminjanjem datumov višajo in nižajo. Zato vam svetujemo, da preverite več različnih kombinacij datuma odhoda in povratka.


DESTINACIJE


“Katero destinacijo mi predlagate za potovanje?”

Na tako vprašanje na žalost ne moremo odgovoriti. Če vprašate nas, pustite službo in prepotujte cel svet. Vendar ker vemo, da to ni možno, vam bomo na tako vprašanje lažje odgovorili, če nam zaupate vsaj osnovne želje in pričakovanja. Kaj vas zanima – plaže, mesta, žur, narava…, kakšen je vaš okviren proračun za potovanje/karto? Že s temi informacijami vam bomo lažje pomagali.

“Ali je vreme na Šri Lanki septembra dobro za obisk?”

Takih vprašanj prejmemo zelo veliko. Resda smo po duši popotniki, vendar nam zaenkrat še ni uspelo obiskati vseh svetovnih destinacij v vseh možnih obdobjih. Torej bomo tudi mi najverjetneje za take informacije uporabili spletni iskalnik in pobrskali za stranmi, ki ponujajo odgovore na tako vprašanje. Za poizvedovanje o vremenu na destinacijah se ponavadi obrnemo na spletno stran Holiday Weather ali http://www.climatestotravel.com/.


POVPRAŠEVANJE


“Imate kaj ugodnega za mesec maj?” ali vprašanja v podobnem stilu:

Vprašanje je preveč splošno, da bi vam lahko nanj odgovorili. Ker z vašim povpraševanjem ne dobimo dovolj informacij, da bi vam lahko pomagali, potem sledi še nekaj izmenjav sporočil. Zaradi velikega števila dnevnih povpraševanj se lahko potem vaš e-mail izgubi med vsemi drugimi, ali pa na naš odgovor čakate dlje časa. Za pravilno in uporabno povpraševanje uporabite nasvete spodaj.

Kako pošljem povpraševanje in katere podatke potrebujete za lažjo izvedbo in pomoč?

Bolj podrobno, kot boste opisali vaše želje, lažje vam bomo pomagali. Osnovne informacije, ki jih potrebujemo za to, da vam lahko odgovorimo s konkretnimi in kvalitetnimi informacijami:

  • Kam bi odpotovali (oziroma, kakšno destinacijo iščete – narava, plaže, mesto,…)?
  • Kdaj okvirno bi odpotovali?
  • Za koliko časa?
  • Koliko oseb?
  • Ste časovno fleksibilni?
  • Želje glede odhodnih letališč (npr. samo Ljubljana, tudi Benetke,…)

Primer dobrega povpraševanja:

  • “Mi lahko pomagate pri iskanju kart za azijsko tropsko destinacijo (plaže) za potovanje enkrat jeseni za 14 dni? Potovala bi s fantom, za karte imava budget do 500€/osebo, rada bi odpotovala iz Ljubljane.”
  • “Iščem ugodne karte za New York za prvomajske praznike, od 25.4. – 2.5., z vseh bližnjih letališč (do 3h vožnje). Mi lahko pomagate?”

Primer slabega povpraševanja:

  • “Imate kaj ugodnega za Tajsko?” (Preveč splošno vprašanje, potrebujemo več informacij)
  • “Za novoletni termin bi šel na Bali ali na Sejšele. Za karte bi dal max 300€.” (V visoki sezoni (novo leto ali npr. poletne počitnice) so cene lahko precej višje. Prav tako se ne mora cena kart prilagajati vašim željam, ampak se morate na žalost vi prilagoditi ceni kart)
  • “Zanima nas aranžma za Grčijo od 25.7. – 3.8., letalo iz Ljubljane, hotel ob obali, polpenzion in organiziran prevoz z letališča” (Povpraševanje je bolj primerno za klasične turistične agencije, ki imajo zakupljene čarterske lete in hotelske nastanitve)

“Ali vas lahko pokličem/Ali se lahko oglasim v vaši pisarni?”

Podjetje Po Svetu d.o.o. ne deluje kot klasične turistične agencije. Delo opravljamo od doma, preko telefona pa pomagamo le v nujnih primerih. Komunikacija z nami poteka preko e-mail naslova info@posvetu.si ali preko sporočil na Facebook straneh Po Svetu ali Letim z Brnika.