Avstralija v številkah

by

Čas je, da strnemo še zadnje vtise in izkušnje z našega potovanja. Potovali smo od 6.2. do 24.2.2013. Potovanje smo začeli v snegu in ga v snežnih metežih tudi zaključili, toda z GoOpti smo se varno in pravočasno pripeljali tako do letališča v Benetkah kot tudi nazaj grede domov iz Münchna. Vmes pa čudovito vroče avstralsko poletje…

Popotniki: 2 odrasla, 6-letnica in 3-letnik (ki je rojstni dan praznoval v Avstraliji).

Tura: 1 dan Sydney + najem džip-avtodoma v Alice Springs in vožnja mimo Kings Canyon do Ulura, po Great Central Road proti zahodu do Wilune, severno do Newman in Karijini NP, mimo Tom Price do najbolj severno-zahodne točke obale Zahodne Avstralije: Exmouth-Ningaloo Coral Reef-Cape Range NP. Nato po zahodni obali proti jugu mimo Coral Bay-Carnarvon-Shark Bay-Kalbarri-Pinnacles NP in vse do Pertha. Cene so v avstralskih dolarjih (AUD), ki je vreden podobno kot njegov ameriški soimenjak, v času našega potovanja smo za en Euro dobili okoli 1,3 AUD.

AvstralijaPotLetala

Povezava do GoogleMaps zemljevida

Letalske karte:

Najem džip-avtodoma: Apollo Outback ApolloOutbackCamper Nočitve: Sydney, Big Hostel, soba za 4os., s kopalnico in z zajtrkom, 120AUD, lokacija v centru, blizu metroja.

Ostale nočitve smo seveda prespali v avtodomu. Najdražja je bila nočitev v kampu Yulara (Uluru) – 50AUD, v povprečju pa smo za nočitev v kampu plačali med 15-20AUD, a najlepše (in najcenejše) so bile vedno tiste zastonj, kar nekje ob poti. Uradno so za spanje ob cesti namenjena 24 urna počivališča, kjer oznaka za posteljo dovoljuje tudi (brezplačno) prenočitev. Edini problem je, da je takšnih počivališč zelo malo, zato se je potrebno znajti tudi drugače. Mi smo se včasih pridružili skupini kamionov (road-train), ki so že varno parkirali ob cesti, včasih kakšnemu drugemu avtodomu, včasih pa smo imeli kakšno razgledno ploščad samo zase.

nocitev1 spanje2 nocitev2

Največji strošek: gorivo (dizel). Cena goriva je sicer malenkost nižja kot v Sloveniji (z izjemo puščavskih predelov, kjer je okoli 20% višja kot v bolj naseljenih področjih), a ogromna količina prevoženih km in visoka poraba (res pa da avtodoma nismo vozili prav varčno, večino časa malenkost nad omejitvami, ki so večinoma 110 km/h). V teh 15 dneh potovanja smo namreč prevozili 6.420km in za to pot natankali skoraj 1000 l goriva.

tankanjeVpuscavi

V naslednjem delu pa več o naših vtisih in stvareh, ki so nas še posebej navdušile.