Ryanair – ko se zatipkaš pri nakupu…
Se še spomnite, da je nekoč Ryanair veljal za potnikom najbolj neprijaznega letalskega prevoznika? Z zadnjimi spremembami pa se je to obrnilo na glavo in na marsikaterem področju lahko že skoraj rečemo, da je prav Ryanair najbolj prilagodljiva družba (npr. po možnosti brezplačnega prevoza otroške opreme!).
Dober primer tega odnosa je v primeru, da se zatipkate pri vnosu osebnih podatkov potnikov – prav to se mi je zgodilo danes, ko sem kar dva od štirih priimkov naše družine uspel zapisati napačno, pri priimku našega najmlajšega sem celo uspel izpustiti kar zadnjih 5 črk priimka!! Na srečo sem to opazil takoj po nakupu (popravki naj bi bili narejeni v 24h po nakupu!) in se prav tako takoj odpravil v akcijo reševanja situacije.
Postopek v tem primeru je naslednji:
Kliknete na povezavo Ryanair LIVE CHAT
Izpolnite podatke (Reference number je številka vaše rezervacije – 6mestna alfanumerična koda v obliki FG45GH)
Pokaže se vam obvestilo, kateri ste v čakalni vrsti in koliko časa okvirno naj bi trajalo (pri meni je pisalo, da sem 22. in da bo trajalo 2 min, kar je bilo kar res).
Po krajšem čakanju se vam nato javi agent, ki bo uredil vaš problem:
In v dobri minut je bil problem rešen in na emailu potrdilo o nakupu kart s pravilnimi osebnimi podatki. Hvala Ryanair in čestitke za odlično podporo kupcem!
Alternativno lahko to uredite tudi samo preko Manage My Booking, postopek je opisan spodaj (LINK):