FlyDubai je odpovedal lete iz Zagreba – kaj sedaj?
Ste tudi vi med tistimi, ki jim je letalska družba FlyDubai odpovedala let med Zagrebom (ali vključno z brezplačnim avtobusnim prevozom iz Ljubljane ali Maribora) in Dubajem (oz s presedanjem naprej na Šri Lanko, Goo, Bangkok, …)? Najprej so bili odpovedani leti med 6. novembrom in 27. decembrom 2016, pred dnevi pa tudi vsi leti po 15.januarju 2017 (leti med 27.12. 2016 in 15.1. 2017 ostajajo)?
Kaj storiti? Na podlagi Prevoznih pogojev (Conditions of carriage), ki so dostopni na TEJ POVEZAVI, imate po točki 9.1. pravico do ustreznega nadomestnega leta ali vračila v vaučerju.ali gotovini (česar v prvem mailu niso omenili!)
FlyDubai ima sicer tudi predstavništvo v Ljubljani, a tam so se distancirali od kupcev preko spleta (so pa pravi naslov za vse, ki ste kupili karte direktno preko njih – kontaktna telefonska številka je +386 1 560 98 32/33).
Naš naslednji korak je bilo pisno vprašanje na njihovo Facebook stran ter na email, lahko tudi preko TEGA OBRAZCA. Na podlagi našega pisnega vprašanja so nam odgovorili v skladu s svojimi pogoji in ponudili tudi vračilo v denarju:
Here are your options: 1 – We can rebook you on a flight to the same destination on another day. You can change both your in and outbound travel subject to availability. 2 – You can cancel your trip and receive a refund to voucher, voucher will be issued in 72 hours and can be used for 12 months under the same passenger name, cannot refunded or transferred. 3– You can cancel your trip and receive a refund to cash, cash refund will take 4-5 weeks to reflect in your bank account. Once, you’ve decided which option is best for you, reply to our email. Thank you for understanding. Kind regards
Če se odločite za prestavitev leta imate možnost, da se let prestavi na druga bližnja letališča, kamor leti ta letalski prevoznik, kot so npr. Bratislava, Sarajevo in Beograd. Po praksi ostalih prevoznikov vam bi sicer lahko ponudili tudi ustrezen nadomestni prevoz na isto letališče, a zaenkrat po naših informacijah s tem še nihče ni bil uspešen, medtem ko so nekateri kupci vozovnic (tisti, ki so jo (ob plačilu dodatnih 14€ provizije) kupili preko ljubljanske poslovalnice družbe FlyDubai) prestavitev v Bratislavo že uspeli urediti.
Kaj pa večina ostalih, ki s(m)o karte kupili preko spletne strani? Zaenkrat nam ostaja čakanje na bodisi vračilo denarja (4-5 tednov?) ali na ustrezno prestavitev leta, odzivnost družbe pa je pod našimi pričakovanji. V primeru, da se vračilo zavleče preko razumnega roka pa še vedno ostaja tožba preko ustreznih agencij, ki se ukvarjajo s tem, kot so npr. https://www.flightright.de/
O nadaljnjih dogodkih v zvezi s tem primerom pa vas bomo seveda sproti obveščali.
Več o tej temi, tudi z našim komentarjem, v oddaji 24ur zvečer:
Tudi jaz sem med tistimi, ki so mi odpovedali decembrski let iz Zagreba na Šri Lanko. Klical sem jih na klicni center v Dubaj, vendar po dobrih 10-ih minutah še vedno nisem dobil operaterja (strošek klica je 1,3 EUR/min). Pred enim tednom sem jim poslal mejl, s predlaganim novim terminom v januarju, ampak, kot kaže tudi to ne bo šlo skozi, saj so odpovedali tudi te lete iz Zagreba. Odgovora še vedno nisem dobil, saj si vzamejo za odgovor 10 dni. Z ljubljanskim predstavništvom si ne morem nič pomagati, saj kart nisem kupil preko njih in ne nudijo nobene podpore, če kupiš karte online. Ne vem kakšen je sploh smisel njihovega predstavništva. Razmišljal sem, da bi prestavil izhodiščni let na Bratislavo, vendar me počasi mineva veselje in bom zahteval vračilo denarja pa čeprav bo trajalo xy dni. Skratka Fly Dubai – prvič, zadnjič in nikoli več!
Lp, U.